تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۵
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

کاهش ۲۳ درصدی مصدومین حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مقایسه‌ای تعداد مصدومین و فوت‌شدگان حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ حاکی از کاهش ۲۳ درصدی مصدومین و کاهش ۴۸ درصدی فوت‌شدگان است.
کاهش ۲۳ درصدی مصدومین حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مهدی گلوی دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ۲۴ اسفندماه تا ساعت هفت روز سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.
 
وی ادامه داد: این تماس‌ها منجر به انجام ۷۱۹ مأموریت امدادی شهری و ۴۱۶ مأموریت جاده‌ای و انتقال مصدومین به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شده است.
 
گلوی افزود: در بازه زمانه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت هفت صبح هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع یک هزار و ۶۹۴ مأموریت شهری و جاده‌ای ثبت شده است که منجر به انتقال ۷۱۹ بیمار به مراکز درمانی شده است و ۱۳ نفر از هم استانی‌های عزیزمان نیز قبل از رسیدن نیروهای اورژانس بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را ازدست‌داده‌اند.
 
وی گفت: در حال حاضر ۶۶ پایگاه فعال ثابت، ۸۶ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۷ پایگاه سلامت و ۵۱۲ نفر از نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مناطق تحت پوشش آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز هستند.
 
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از هم استانی‌های عزیز و مسافرین نوروزی درخواست کرد با رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdch6qnzv23n-6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما