تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۶
رئیس اداره صمت سراوان گفت: به‌منظور پایش بازار و بازدید‌های انجام شده هشت متخلف و گران‌فروش شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
معرفی ۸ گران‌فروش در سراوان به تعزیرات حکومتی
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، غلامرضا اله‌دوست در گفتگو با شستون بیان کرد: مانور نظارتی در ماه مبارک رمضان به‌منظور رصد و پایش بازار و کنترل مایحتاج عمومی مردم با حضور نماینده فرمانداری، بازرسین صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان سراوان انجام شد.
 
وی افزود: تعدادی از کسبه به حرمت ماه مبارک رمضان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به سایر شهرستان‌های هم‌جوار قیمت مرغ، میوه و تره‌بار، زولبیا و بامیه را ارزان‌تر به‌فروش می‌رساندند که تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» کاملاً به وضوح قابل لمس بود.
 
رئیس اداره صمت سراوان تصریح کرد: در عین حال تعدادی از سوءاستفاده‌گران که در سطح عرضه، بالاتر از قیمت کارشناسی و مصوب می‌فروختند هشت نفر آنان جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 
اله‌دوست خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز سراوانی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور و... مراتب را به سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdccomqs02bqe48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما