تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
امام‌جمعه موقت زابل گفت: مشارکت و نقش مردم در اقتصاد و افزایش تولید مهم است و به همین دلیل مقام‌معظم‌رهبری شعار امسال را جهش تولید و مشارکت مردم اعلام نمودند.
نقش‌آفرینی مردم در رشد اقتصاد مهم است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام والمسلمین وحید محمودی‌راد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم اعلام شد و این شعار برای رفع مشکلات جامعه است و ایشان مردم را دخیل در موضوع کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری مردم و نقش‌آفرینی مردم را مهم دانستند و فرمودند  نقش‌آفرینی مردم در حکمرانی اقتصادی مهم است مردم نباید فقط مصرف‌کننده باشند بلکه در تولید هم اثربخش باشند.

امام جمعه زابل تصریح کرد: اگر مردم در اقتصاد کشور دخیل باشند دست سودجویان قطع خواهد شد و مشکلات را حل خواهند کردند.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد رشد و افزایش تولید داشته باشیم باید اقتصاد را مردمی کنیم.

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: زندگی ما مثل امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت باشد و اهل انفاق باشیم تا حدی که مقدور است انفاق کنیم،امام حسن مجتبی علیه السلام می‌فرماید اوصیکم بتقوالله و ادامه تفکر تقوا یعنی روی گردانی از خطا و گناه، اگر کسی را دیدیم علنا روزه‌خواری می‌کند وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر کنیم چرا که جامعه‌ای که امر به معروف نباشد روبه نابودی خواهد رفت حتی در مصرف آب نیز امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی افزود: رمضان ماه پر فضیلتی است ماه قرآن و تلاوت قرآن است، ماهی که نفس کشیدن و خوابیدن عبادت است و تلاوت هر آیه برابر ختم قران است خدا ما را مورد بخشش و رحمت خودش قرار بدهد.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcdx50fxyt09j6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما